ZIEN: Niet elke eigenaar kan tegen een slechte review..

Misschien heb je het wel eens eerder gedaan, na een nare ervaring een laat je een slechte review achter. Je laat het bijvoorbeeld weten wanneer je niet tevreden bent over een koffietentje, restaurant, winkel of online aankoop. Natuurlijk kun je in de koffietent iemand tegenkomen die een slechte dag heeft. Dat is niet echt noodzakelijkerwijs een reden om het aan de wereld bekend te maken.

- Advertentie -

Maar wanneer dit keer op keer gebeurt, willen veel mensen anderen waarschuwen. Bedrijven die veel slechte reviews hebben gekregen zijn vaak postbedrijven zoals DHL. Veel mensen raken direct gefrustreerd als pakketjes niet op tijd aankomen. Natuurlijk is er een hoge werkdruk voor de medewerkers en is er zeker een personeelstekort bij bedrijven in deze branche. Maar als niemand klaagt, is er niets aan te doen. Het gaat er dan om hoe u als ondernemer hiermee omgaat

Lees gauw verder op de volgende pagina

- Advertentie -
- Advertentie -
play-sharp-fill